Kopenhaagen kahe päevaga: reisilugu kiirest nädalavahetusest

Foto: AppledoreRG, Pixabay

Nüüd, enne kooli algust on üsna võimatu leida reisipakkumisi ja lennupileteid eksootilistesse sihtkohtadesse, kuid meile lähimatesse pealinnadesse ikka saab. Kopenhaagen oli üks vähestest kohtadest, kus ma polnudki veel käinud. Siin on meie kahepäevase kiirreisi kokkuvõte.

Kui plaanid sellele põnevale linnale külla sõita (või lennata), siis siin on mõned soovitused, kuidas oma aega parimal viisil ära kasutada. Sõita saab ka oma autoga läbi Rootsi või pikema tiiruga läbi Läti, Leedu, Poola ja Saksamaa.

1. päev: Kopenhaageni sümbolid ja ajalugu

Alustasime hommikut peale päikesetõusu, kui jõudsime Kopenhaagenisse. Esimene sihtpunkt oli sel varajasel tunnil Väike Merineitsi, mis seisab uhkelt mere ääres ning on linna sümboliks. Selle kurb pilk jäi meelde terveks reisiks.

Edasi suundusime peale kohvikupausi ja väikest niisama uitamist Amalienborgi lossi kompleksi, kus elab Taani kuninglik perekond. Silmitsesime vahetut kuninglikku elegantsi ning saime aimu kuninglikust elustiilist. Rahvusmuuseum pakkus meile sissevaadet Taani ajalukku ja kultuuri, andes sügavama arusaama sellest põhjamaisest riigist.

Õhtu lõpetuseks ootas meid ees Tivoli aed, kus sai sisemine laps valla lastud. See lõbustuspark on tuntud oma võluva õhkkonna ja mitmekülgsete atraktsioonide poolest.

2. päev: Kroonijuveelidest vaateplatvormini

Teisel päeval suundusime Rosenborgi lossi, kus säilitatakse Taani kuninglike kroonijuveele. Nende sära ja ilu olid lihtsalt võimas vaatepilt.

Jätkasime jalutuskäiguga läbi Nyhavni sadama, mis oli nagu värvikas maal täis restorane, kohvikuid ja poode. Rundetårn, 17. sajandist pärit vaateplatvorm, tervitas meid panoraamvaatega tervele linnale. Sealt ülevalt vaadates tundus Kopenhaagen veelgi võluvam.

Õhtu saabudes nautisime maitsvat õhtusööki ühes linna mitmetest võrratutest Taani köögiga restoranidest.

Kuigi me ei jõudnud külastada kõiki soovitatud kohti, jätsime endale midagi tulevikuks. Näiteks Christiansborgi palee, kus asub Taani parlament ning Rosenborgi aiad, mis kindlasti pakuvad kaunist vaadet igal aastaajal. Samuti jäime ilma Louisiana kaasaegse kunsti muuseumist, mis jääb Kopenhaageni kesklinnast eemale ning põnevast jalutuskäigust üle Langebro silla, kust avaneb imeline vaade Öresundi väinale.

Kopenhaagen oli tõepoolest unustamatu kogemus. Selle linnaga tutvumine pakkus meile ajaloolist sügavust, mänglevat lõbu ja silmailu igale maitsele. Kui otsid sihtkohta, mis ühendab elegantsi ja meelelahutust, siis Kopenhaagen on kindlasti koht, kuhu tasub minna ka siis, kui aega on vähe. Sest sinna saab alati ju uuesti minna, lennuliiklus on tihe.

Asukoht

55.6718176871, 12.5925437327

Kasutame veebilehel nn Cookie´sid, et toetada tehnilisi funktsioone ja pakkuda sellega paremat kasutajakogemust.

Kasutame ka andmeanalüütikat ja reklaamiteenuseid. Klõpsa nupul Rohkem teavet, kui tahad lähemalt teada.